Friday, May 18, 2007

Soda love


Mountain Dew is één van mijn favoriete frisdranken ter wereld. Met zijn bruisende, citroensmaak heeft het me meermaals kunnen bekoren. Mountain Dew brengt deze week 'Green label art', een 'limited-edition' serie op de markt: twaalf verschillende aluminium flesjes met artwork gecreëerd door een groot aantal kunstenaars en bekende personen. Spijtig genoeg komen ze alleen in de USA op de markt. Bij mijn weten is de frisdrank sowieso niet verkrijgbaar in België. Op één van onze reizen hebben we er liters en liters van 'gezopen'. Dus als iemand weet waar het hier te kopen is, misschien in één of andere obscure nachtwinkel, laat het me weten. Ik heb wel zin in een suikerbom tijdens mijn examens....

1 comment:

Sed said...

Wij brengen er altijd mee als we van amerika komen, zo van die grote 3,5 literflessen maar na een week zijn die al op...