Wednesday, May 16, 2007

Designerverbanden


Gisterenavond heb ik een spier verrekt op een ambetante plaats door een nogal rare beweging te doen die niet zou misstaan tijdens een spel Twister. Met als gevolg een ganse avond en nacht pijn. Mijn eerste gedacht was 'ik wrijf er wat Voltaren gel op en leg een verbandje aan om het kleven en vegen maken in mijn bed te voorkomen', maar de lokatie verhinderde dit. Dus gewoon mijn bed in dan. Vanmorgen bij het opstaan zag ik een verbandje liggen, het restant van een kwetsuur die Ann vorige week had opgelopen, zo'n aartslelijke 'windel'. Je kent ze wel zo van die ecru-kleurige met rode dunne lijnen aan de zijkant. Waarom hebben wij niet van die hippe, gekleurde verbanden met van die leuke figuurtjes op zoals deze die Fabian Siebert van Suelzkotlett ontworpen heeft. Oh, wat is de wondere wereld van het internet toch mooi....

No comments: