Tuesday, July 10, 2007

Druk


Ik heb het druk...

Even een update:

*Gisteren naar Boom gereden om mijn bijna twintig jaar oude Vespa bij mijn bijna ex-schoonbroer te gaan opeisen. Hij moet terug een beetje bijgespoten worden in de oorspronkelijke witte kleur en nog wat gepimpt worden. Chroomspiegel, een paar nieuwe reflectoren, nieuwe bougies, hier en daar een nieuw lampje enz. Nog eventjes en jullie zien me cruisen door de straten van Gent.

*Vandaag terug naar Boom om mijn reispas te gaan halen. Straks gaan eten met een Ann en een vriend in de Kastart hier in Gent en daarna naar Ocean's Thirteen in de decascoop.

* En morgen, ja morgen naar KOOP op het Blue Note Records Festival.

7 comments:

drien said...

shoooooooow! die vespa!

Anonymous said...

Super, dieje vespa

sart said...

Ik zat ook in die zaal! Steengoeie film!

Anonymous said...

Aaaah! Vespa! Zo super! *verliefd*

Kaatje said...

@Sart Welke rij, welke zetel... ik heb een fotografisch geheugen ;-).
@Kathleen Je mag er eens vanachter opzitten. ;-)

sart said...

Rij 17 of zoiets. Vrij hoog
Ik: grijs vestje en een witte bloes.
Mijne copain: cool baardje en een blauwe polo.
Waar zaten jullie dan?

Kaatje said...

@Sart Rij 5 stoel 9 en 10. Ann was in het bruin, ik zwarte trui en jeans. We zaten te dicht :(