Monday, June 11, 2007

Nieuwe aankoop


Vanmiddag nog eventjes vlug langs de Fnac gegaan. De bedoeling was dat ik de nieuwe dubbele cd van The Police met hun grootste hits op ging kopen. Maar daar aangekomen vond ik hem nogal duur, 24,50 euro voor een digipac met dertig liedjes er op. Toen zag ik Message in a box voor 43,50 euro liggen. Vier cd's met al de singles op die ze ooit uitgebracht hebben plus een boek van ongeveer 100 pagina's met allerlei foto's, een biografie, een tijdslijn en allerlei leuke weetjes over de groep. Dilemma alom, welke zou ik kopen? Na een tijdje beraadslagen met mezelf, uiteindelijk gegaan voor het boek. En mooi dat hij is. Kwestie van ons een beetje in stijl voor te bereiden op hun concert van 9 oktober.

3 comments:

Anonymous said...

Kostelijke affaire dus die mannen van The Police. Ik heb het concert bewust niet gepland in mijn budget. Het is niet omdat de heren centen nodig hebben dat ik die kas zal spijzen ;)

Anonymous said...

is ie goed? anders misschien ook gaan halen

Kaatje said...

@unexpected Nog niet helemaal gehoord, maar voorlopig al heel goed. Hits, minder bekende nummers en singles van op soundtracks. Een aanrader!