Tuesday, May 8, 2007

Vliegtuigeten


Elke keer wanneer we op reis gaan met het vliegtuig kijk ik met argusogen uit naar het eten dat we voorgeschoteld krijgen. Meestal is dat van die vieze brij, kleurrijk en zonder te definiƫren ingrediƫnten. De eerste keren nam ik steeds het gewone menu, maar nadien ben ik overgeschakeld op vegetarische maaltijden en die smaakte me altijd meer dan die andere. Daarstraks bij het zoeken naar een site waar recepten opstaan voor het maken van quiches, kwam ik terecht bij 'airlinemeals.net'. Een site waar duizenden vliegtuigplateaukes op staan, mooi onderverdeeld volgens vliegtuigmaatshappij. Zowel foto's van de maaltijden van de crew als de passagiers staan erop. Kwestie van eens te kunnen vergelijken of wij niet de restjes krijgen. 'k Moet eerlijk zijn, nooit geweten dat er zo'n lekker eten wordt geserveerd. In vervolg kiezen we onze vliegtuigreis op basis van het menu....

No comments: