Monday, May 28, 2007

Fashion statement



Af en toe, als er eens weinig werk is in de klinieken, kijk ik wel eens rond naar de schoenen die andere studenten en assistenten dragen. Meestal zijn dat comfortabele schoenen. Voornamelijk sportschoenen en dergelijke omdat er dagelijks soms kilometers moeten afgewandeld worden. Nu viel me onlangs op dat er een nieuwe rage aan de gang is in de 'footwear' van de studenten diergeneeskunde. De Crocs in alle mogelijke kleuren zijn zeer 'in'. Persoonlijk vind ik dat verschrikkelijk lelijke schoenen. Akkoord, ze zitten comfortabel en het zweet en de geurtjes kunnen gemakkelijk weg en er zijn een hoop celebrities die ze dragen. Maar mij lijken ze meer tot hun recht te komen in industriƫle grootkeukens enzo. En het feit dat ze tegenwoordig te koop zijn in oa. Aveve en Brico, weliswaar nepversies, zegt al genoeg vind ik....

6 comments:

Anonymous said...

Hmmm, ik vind ze niet zo lelijk. Ik vond die hele Birkenstockrage ook best cool!

Tis in elk geval comfortabeler dan een hoog hieleke!

Kaatje said...

Birkenstocks heb ik ;-)

Ann said...

Afgrijselijk, die galoshen!

Sed said...

ik vind da nu is echt nie schoon se zo van die kuismadamschoenen

Anonymous said...

Ik vind ze wel wat hebben, maar ik zou ze nooit zelf dragen. Ik ben dan ook vrij kieskeurig in het kiezen van schoenen. :P

Anonymous said...

ik vond ze vorig jaar hip en origineel maar heb er toen geen gekocht. dit jaar is het het hebbeding en heb ik zo iets van "nee dank u" ... vorige zomer was je er hip mee, nu loop je mee met de rest. ach ja.