Wednesday, May 9, 2007

Aasgieren


Studenten diergeneeskunde zijn soms zelf ook wel een beetje een dier. Ik heb nog nooit in mijn leven, live zoveel gedrum gezien. Mijn eerste gedacht was, hier is één of andere celebrity met zijn hondje. Maar, neen, als aasgieren waren ze neergestreken op 2 papieren. Uiteindelijk bleken het twee lijsten te zijn om je vrijwillig op te geven voor een paar kliniekweken tijdens de maanden juli en augustus. En ik die dacht dat studenten juist zo graag vakantie hebben. Met wat gesleur en geduw heb ik mijn naam ook op de lijsten kunnen zetten. Dus, de eerste 2 weken van juli kan ik mijn kunnen als laatstejaarsstudente demonstreren in Merelbeke. Wat ben ik weer trots op mezelf.....

3 comments:

Anonymous said...

YEEEHAAA
Nog even en ik kan op visite komen met mijne Jef!

Sed said...

mmmmmm vakantie :)

Lies said...

Nog 10,5 weken en wij gaan naar het Gardameer voor 9 dagen!! :))))