Saturday, April 21, 2007

Ping ping


Vroeger toen ik op reis ging nam ik altijd mijn draagbare cdspeler mee, en een paar cdtjes. Maar dat was altijd zo'n rompslomp. Nu met mijn iPod neem ik één toestel mee en 7500 liedjes. Maar als ik ooit eens op een lange, verre reis ga neem ik mijn 'Soprano trunk' van Pinel & Pinel mee. Een koffer van hout overtrokken met leder. Hij bevat een volledige muziekinstallatie van Bang & Olufsen en biedt plaats aan 480 cd's die je dan nog eens alfabetisch kan rangschikken ook, in handige schuifjes. Een echte ' rich girl's dream' want het ding kost 39ooo euro. Not for me....geef mij maar mijn iPod.

1 comment:

Anonymous said...

Met zo'n Beolab van Bang & Olufsen ben ik ook al lang tevreden hoor. Die trunk die hoeft niet meteen. Op reis kies ik ook wel voor m'n iPod.