Sunday, April 8, 2007

Noorse Frost


Ik heb mezelf gisteren een klein paascadeauke cadeau gedaan. De nieuwe cd van het Noorse elektropop duo Frost . De cd is enkel verkrijgbaar in Noorwegen en downloadbaar via iTunes. Maar zoals ik al eerder verteld heb, heb ik een voorliefde voor hoesjes en boekjes dus zou en moest ik de cd hebben. Ik heb hem uiteindelijk besteld via de Noorse website/recordshop House of Tellé. Ik heb Frost een paar jaar geleden ontdekt tijdens een namiddagje verveling, toen ik dus niets beter te doen had dan te googlen. Hun cd Melodica heb ik destijds via amazon gekocht en heeft me toen aangenaam verrast. Melodische popsongs met een boodschap ondersteund door elektro en disco geluidjes. Hun derde cd Love! Revolution! is gereleased vorige week en zou meer "upbeat space-pop with catchy songs wrapped in a hard-hitting yet dubby production" moeten zijn. De voorsmaakjes op myspace zijn veelbelovend. Nu maar hopen dat de cd veilig in mijn brievenbus belandt.

No comments: