Saturday, March 24, 2007

Friday night out....


We zijn gisteren met een paar vrienden gaan eten in de faim fatale in de Zuidstationstraat. 't Was de eerste keer dus het is altijd een beetje een verrassing aangezien ik geen vlees of vis eet. Ik had op voorhand al eens op de kaart gekeken en er stond wel iets veggie op. Daar aangekomen nam iedereen een voorgerecht, maar geen veggie voorgerecht te bespeuren. Toch eventjes de ober gevraagd of er niets voor mij was... Nope..... dus hield ik het maar bij een hoofdgerecht alleen: 'taboulet met gewokte groenten en feta'. Vlak voor we onze bestelling gingen doorgeven kwam de ober mededelen dat de chef voor ons toch nog een voorgerechtje kon maken.... 'een salade van geitenkaas met appeltjes en honing'. Al bij al een aangename verassing.... lekker, mooi gepresenteerd, goede bediening... een aanrader!!!.

Spijtig genoeg niet bestemd voor mijn wekelijkse portemonnee......

No comments: