Thursday, May 10, 2007

Who cares?


De maand mei is nog niet half en ik heb al 13 cd's gekocht. Ben ik obsessed? Ben ik een freak? Lijd ik aan een koopverslaving? Lijd ik aan het pre-examenstresssyndroom? Who cares? Er moet maar niet zo'n goede muziek op deze wereld zijn...


Dit zijn ze dan:
4hero: Creating patterns & Play with the changes
Nicola Conte: Jet sounds revisted & Other directions
Kate Havnevik: Melankton
Feist: The reminder
Bright Eyes: Cassadaga
Tunng: Mother's daughter and other songs
Cocorosie: The adventures of ghosthorse and stillborn
Tori Amos: American doll posse
Thief: Sunchild
Ladytron: Witching hour
Björk: Volta

5 comments:

Annelies said...

Die van Cocorosie en Bright Eyes wil ik ook wel!!

Sed said...

En ik heb er zoveel op mijn verlanglijstje staan maar geen geld om er te kopen en op de koop toe heb ik net tien minuten geleden mijn hele cd toren omver gelopen en zijn er een heleboel hoesjes gebroken ;(

Ania said...

Mijn ventje is net thuisgekomen met de nieuwe van Feist. Dat wordt nog leuk . :)

CR said...

Ik tel er maar 10? :)

De nieuwe Bjork ben ik momenteel via de Luisterpaal aan het beluisteren, maar die ligt me minder en Feist vind ik wel aardig maar het is eerder iets wat ik later in mid price zou kopen.

Nieuwe releases die ik recent kocht: Bright Eyes, BRMC, NIN, Groove Armada, Blonde Redhead, Twilight Sad, Zita Swoon, Modest Mouse, Grinderman, Air, Arcade Fire,...

Misschien moeten we een hulpgroep opstarten :)

Sid Frisjes said...

Platen kopen! Dat weegt meer en draagt een pak ongemakkelijker...